traveleen.reismee.nl

Nederlands eten! (week 2)

hoi,

In de vorige post had ik gezegd dat ik nog een blogpost door de week zou schrijven. ik moet heel eerlijk zijn en zeggen dat ik het vergeten ben. Op dit moment is het 20.30 op een zondag avond. De afgelopen week was beide rustig en druk. Rustig omdat er verder na school niet echt iets is gebeurd en druk omdat ik nar school ben geweest (bus naar school gemist 1 keer), naar huis gelopen (ca. 5 km, ik ben nog slomer dan de avondvierdaagse   ) nu denk ik wel dat dat komt omdat er heuvels en etc zijn dus dan duurt het iets langer. ik en mijn gastzusje doen er ongeveer 35 tot 40 minuten over. 

ik ben gisteren met mijn gastvader en zusje naar een Nederlandse winkel geweest. de eigenaren waren ook Nederlands dus dat was wel leuk want ik kon gewoon Nederlands tegen ze praten. ik heb daar appeltaart mix gehaald voor Hollandse appeltaart. ze hadden taaitaai poppen (die hebben we in Nederland op dit moment niet eens, heb er een meegenomen), apenkoppen heb ik meegenomen en een zak dropjes voor mijn gastmoeder.

Op school gaat het ook best goed. ik begrijp bijna alles en weet wat ik moet doen bij de meeste vakken (muziek een beetje een uitzondering.) Ik ben met houtbewerking bezig met mijn krukje (een soort IKEA trapje, maar dan moet je alles zelf doen). met aardrijkskunde ga ik de 15de en 16e op een fieldtrip. we gaan naar rotorua waar een werkende vulkaan is. de vulkaan is honderdduizenden jaren geleden uitgebarsten en de uitbarsting was zo heftig dat het een meer heeft gecreërd waar de vulkaan zich in bevind. Daar heb ik dan ook best wel veel zin in. 

ik heb op dit moment niet heel veel te melden verder, dus ik ga nu stoppen, maar wanneer er wel wat te melden is komt er weer een nieuwe post (en anders volgend weekend gewoon)

liefs,

heleen

Reacties

Reacties

Tamas

Hoi Heleen!

Leuk om te lezen dat je naar je zin hebt daar en dat alles goed loopt! :)

Als je wat tijd over hebt, misschien is het een idee om na school iets te gaan sporten? Ze hebben daar zeker veel leuke sportverenigingen. Of danslessen? :D Doe eens gek! Je hebt een jaar om zo veel mogelijke dingen te proberen, ik zou er gebruik van maken.

Oded en ik wensen je nog heel veel plezier komende maanden. We kijken al uit naar je volgende verhaal!

Xx T

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!