traveleen.reismee.nl

The Movies, kerk en school (week 7)

Hoi,

Deze week was best druk, maar ook rustig tegelijkertijd. Ik heb best wel veel gedaan maar probeerde ondertussen ook tijd te maken om het wat rustiger aan te doen. Nu ik hier ben heb ik steeds het gevoel dat je elk weekend wel leuke dingen moet doen en ze moet volplannen omdat je anders er niet het meest van maakt en ik begin te leren dat dat niet waar is.

Afgelopen schoolweek hebben we heel erg gefocust op de oefentoetsen die morgen beginnen (ik schrijf dit op een dinsdag dus misschien een beetje laat, maar ja beter laat dan niet). Ik hoef er gelukkig maar drie te doen. En ook al is dat een opluchting. De toetsen die ik moet doen zijn best wel lastig. Ik heb geschiedenis waarin je drie verschillende grote essays moet schrijven in 3 uur, ik moet er twee doen voor aardrijkskunde en gelukkig maar 1 voor Engels (heb ik wel twee uur voor dus dat is heel prettig.)

Afgelopen vrijdag hadden we een vrije dag. Het was namelijk een soort studiedag voor docenten. Ik ben toen naar de film geweest in de middag. Dit was echt heel leuk. Ik ging naar ‘Crazy Rich Asians’ en ook al is hij een klein beetje voorspelbaar, hij was echt ontiegelijk leuk en ik heb zelfs gehuild (nu huil ik bij elke film, dus dat is misschien niet de beste standaard om een film aan te houden.) Ik ben hier heengegaan met mijn gast zus(je)

Op zaterdag heb ik een niets-doe-dagje gedaan. Ik heb een beetje geleerd, wat Netflix gekeken, boek gelezen. Het was wel prettig om even te ontspannen en een dagje niets te doen.

Op zondag ben ik ’s ochtends weer naar de kerk gegaan. Het was best een interessante dienst met veel mooie liedjes. Ik moet heel eerlijk zeggen dat de preek me een beetje te veel was maar het was wel heel interessant. ’s Middags heb ik weer wat voor school gedaan en daarnaast gewoon heel rustig aan gedaan. ’s Avonds had ik youth group. We aten hotdogs dus dat was wel heel lekker. Daarnaast ging het een tijdje over helpen bij de kinderen (groep 6-8 leeftijd) en hebben we het daarna nog gehad over ‘the gospel’ wat het goede nieuws betekent en dan voornamelijk in de bijbel. Dit was best heel interessant en het was voornamelijk ook heel gezellig.

Vandaag en gisteren (ook al hoort dat officieel bij de blog van volgende week) heb ik vooral gefocust op het leren voor die oefentoetsen. Ook al is het geen officieel cijfer wil ik het nog steeds goed doen.

Morgen ochtend (voor jullie vanavond) heb ik geschiedenis, donderdag middag heb ik Engels en vrijdag ochtend heb ik aardrijkskunde. Daarnaast moet ik in de komende week (van woensdag tot woensdag) ook naar de lessen van hout en fotografie. Per vak heb ik twee keer twee uur lange lessen.

Liefs,

Heleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!