traveleen.reismee.nl

Afscheid nemen

Vandaag was mijn laatste dag. Ik merk dat ik dat lastig te omvatten vind. De afgelopen week heb ik vaak van mensen afscheid moeten nemen en dat is best lastig. Elke keer realiseer je je weer dat het vanaf maandag nog een jaar zal duren voordat je mensen weer ziet.

Gisteren heb ik een afscheidsfeestje gehad. Dit was heel erg leuk en een goede manier om iedereen nog een keer te kunnen zien. Overdag kwamen de volwassen (familie etc) en 's avond kwamen mijn vrienden.

Morgen is het zover. De ontiegelijk lange vlucht waar ik nu zin in heb, maar wanneer ik er in zit waarschijnlijk heel saai vind en dan kom ik aan in Auckland, Nieuw Zeeland!!!!

Liefs,

Heleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!